zaterdag 6 april 2024

3 Panelen kaart


Dit leuke model vond ik bij een Stampin'Up! demo Carolien Boone.
Ze stuurde me op verzoek het patroon toe.
Het is niet moeilijk om te maken maar geeft een superleuk effect zo met de 3 lagen.
De voorkant is bewerkt met allerlei bloemen en takjes.


Dit is de 2de laag. Op dit designpapier kon ik een mooie tekst stempelen omdat die minder druk was.

 4334

Op de 3de laag heb ik een label bevestigd en maar deels vastgeplakt. 
Ook daar een tekst met felicitatie op met een lintje. 
Meer heeft het drukke papier niet nodig.
Ik heb ook het patroon van een staande versie, dus die komt er ook nog wel.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Damast Delights van The Paper Boutique
Label: Bookmark CCL-ES-CD416 Craftlab
Tekst: lieve teksten CS1087 ByMarleen MDesign
Tekst midden: Different Colors
Takjes: Creatables LR0829 en Craftables CR1494 MDesign
Bloemen, lint en hempcord, Memento inkt

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje.
    Leuk model en prachtig DP in verwerkt.
    Top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita