zaterdag 13 april 2024

Speciaal....

 4338

Het is lente, maar buiten weten ze dat nog niet echt geloof ik. 
De ene dag is het zonnig en warm, de andere dag regen en koud en soms zelfs hagel.
Wat willen ze nu toch......?????
Weet jij het misschien? Nou ik niet......
Mijn kaartje is wel lente-achtig qua kleuren of zelfs zomers.
Daar word je toch vrolijk van.
Ik heb er toch zo'n zin in, gewoon die winterkleding opbergen en lekker zonnige kleurtjes aan.
Tja......afwachten maar weer.
Bij Dutch Card Lovers dachten ze daar ook zo over met hun moodboard voor de challenge.


Het mooie streepjespapier is van Stampin'Up! en heet niet voor niets Sunshine & Rainbows.
De bloem is al een oudje van Stampin'Up! maar nog steeds erg leuk om in te kleuren.
Die gaat daarom ook nooit weg hier.
Heb jij ook hobbyspullen die je nooit weg zou doen?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White en Flirty Flamingo
DSP: Sunshine & Rainbows
Bloem: set I like You
Tekst: set Speciale Momenten
Bright enamel shapes (hartjes)
Blends

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita, de vrolijke kleurtjes geven de kaart een echte lente uitstraling...
    Bedankt voor het meedoen aan DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de kleuren uit het moodboard prachtig in dit kaartje verwerkt Anita! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje in de kleurtjes van het moodboard! Fijn dat je meedoet, Anita.
    Ik ben bang dat we nog even moeten wachten op de lente.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita