donderdag 4 april 2024

Kerst

Pasen is voorbij en dan weer door met kerst.

 4333

Ik ben er nog steeds niet doorheen, je weet wel ......de 32 kerstkaarten die ik in een pakket van Docrafts ooit won.
Heb ze wel allemaal gemaakt maar nog niet laten zien.
Het waren 8 verschillende en hier dus nummer 5 en 6.
Met een beetje inbreng van mezelf zijn ze toch net allemaal wat anders geworden.
Het is anders zo saai om te maken.
Gelukkig lagen deze foto's er nog want afgelopen week was niet zo fijn.
Vorige week woensdag/donderdag ben ik me toch ziek geweest.
Nog nooit zoveel eruit moeten gooien.
Kost ook wat tijd om weer op te knappen want afgelopen 1ste Paasdag ging het nog een keer mis.
Gelukkig gaan we nu de goede kant op en blijft het eten er weer in.
Knutselen staat dus nog op een laag pitje ofwel lag een week stil.
Gelukkig had ik alle Paaskaarten geprogrammeerd staan dus op mijn blog ging het 'gewoon' door.
Nu weer rustig aan de slag met de gewone dingen.
Oja het is donderdag dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Helaas dus niets gered voor de maandchallenge.

Wat heb ik gebruikt:
Pakket Docrafts
Hempcord,lint

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk !!!
    Maar vooral beterschap !!!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kaartjes, wat een ellendig iets, beterschap en hopelijk komt het niet meer terug.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn ook weer 2 mooie kaartjes. Leuke papier keuze. Beterschap maar, nooit fijn als je alles eruit gooit. Onze uitdaging gaat nog even door tot 21 april, dus het kan nog. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kerstkaart en wens je veel beterschap.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten, Anita. En altijd handig om kaartjes achter de hand te hebben als je bijvoorbeeld ziek wordt. Hopelijk kun je nu verder opknappen, het klinkt heel naar.
    Onze uitdaging loopt tegenwoordig langer door, je kunt nog tot 21 april meedoen, dus als je je weer knutsel-klaar voelt...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, je hebt nog lang de tijd voor de challenge..Jantine schrijft het al. Je kaartjes zijn heel leuk geworden, leuk met zo'n pakket. Hopelijk kun je weer helemaal aansterken, het heerst ook hoorde ik. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita