donderdag 25 april 2024

De kaarsjes mogen weer aan......

 4345

Rare titel voor april maar het is gewoon weer kerstkaarten donderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Ik doe dit jaar ook mee op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld met de kerstkaartenactie.
Deze maand moeten er op je kaart kerstlichtjes te zien zijn en als extra keuze sterretjes/rood/stempel.
Zoals je ziet zit alles op mijn kaart.
Heb weer lekker zitten kleuren met de Copics nadat ik me lekker heb uitgeleefd met oudere stempels van Marianne Design.
Soms ook weer handig om te kijken wat er nog allemaal ligt te verstoffen.
Nog handiger is het straks in december dat er weer e.e.a. klaar ligt.
De gezellige kerstman heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en bewerkt met sneeuw voor de bontrandjes (helaas niet te zien op de foto).

Wat heb ik gebruikt:
Lantaarns: Lantern border HT1640
Sterren/maan: Wintertrees HT1610
Kerstman: Santa Clauses HT1624
Teksten: CS0854
Copics
Alles van Marianne Design

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooi je kaart !!!
    Leuke vrolijke kerstman erop !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de leuke kerstman erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke stempels , je hebt er een leuke kaart meegemaakt.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje met die leuke kerstman. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafereeltje heb je gemaakt met de stempels, schitterend kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita