donderdag 18 april 2024

Fijne Feestdagen

 4341

Het is weer donderdag dus kerstkaartendag.
Dit keer heb ik niet de wekelijkse kerstkaart gemaakt maar een kerstkaart met het thema van de challenge. Die luidt: maak een kaart met iets of iemand met een gewei.
Ik had dit keer geen zin om een 'gewoon'  kaartje te maken met een hertje.
Na wat nadenken kwam ik bij deze hertenkop uit, een iets modernere versie dus.
De basiskaart heb ik ooit in een pakketje gekocht bij de Xenos en elk jaar maak ik er wel wat kaartjes mee. Er zitten verschillende patroontjes in met goudopdruk op het kraft.
Ik koos nu voor de stippen.....waarom? Geen flauw idee. Ik denk omdat ik zowiezo gek ben van stippen.
Veel heeft de kaart ook niet nodig dus ik heb heb eenvoudig gehouden.

Wat heb ik gebruikt:
Cirkel: Craftables CR1561 ByMarleen van MDesign
Hert: Craftables CR1445 MDesign
Poinsetta: Craftables CR1478 ByMarleen van MDesign
Sterren: Craftables CR1448 MDesign
Mirror paper gold: CA3134 MDesign

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kerstkaart, ik vind die stans prachtig . Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doordat het eenvoudig gelaten is, staat het mooie hert wel in de spotlights. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi , hou van eenvoudig !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart met het geometrische hert!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita