maandag 8 april 2024

Hallo lente

 4335

Het is lente maar je merkt er bar weinig van. Jammer hoor.
De tuin staat er al mooi bij maar daar hoort ook buiten genieten bij en dat kan maar mondjesmaat.
Dan laten we het maar op onze kaartjes zien.
Hierop bloeien de tulpen en de bloemen al prachtig 
Ik heb het mooie label van Craftab gebruikt met dat mooie randje dat ik verhoogd heb opgeplakt.
Toch wel een favoriete mal inmiddels.
Pasen is wel voorbij maar toch heb ik er een ei op verwerkt, maar in april/mei leggen ook veel vogels een ei dus het kan wel vond ik.
Op 2 Facebookgroepen is het thema lente dus daar kan ik ze ook plaatsen.
Oja en gelukkig gaat het stukken beter met me.
Was wel een vervelende buikgriep met een nare nasleep.
We gaan weer lekker creatief aan de slag.

Wat heb ik gebruikt:
Tag: CCL-ES-CD422 Craftlab
DSP: Tulip Love CC-C64-TL-09 Craft O'Clock
Afbeeldingen: Tulip Love extra set CC-C64-TL-13 Craft O'Clock
Tekst: Hallo Lente & Pasen ByMarleen CS1043 MDesign
Lint en hempcord

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooi Anita !
    Maar vooral fijn dat het veel beter met je gaat !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige label , en ook een prachtig plaatje erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita