dinsdag 2 april 2024

Nog meer Pasen

 4331

Nog een Paaskaart, weer een hele andere dan de vorige.
Hier is de achtergrond met de Sunburst gemaakt met een stencil en inkt.
Gewoon vrolijk dus.
De Gnome had ik al ingekleurd liggen.
Onze kleinkinderen waren een paasmandje aan het kleuren tijdens onze oppasdag van een Jumbo kleurplaat.
Hierop stond het mandje in het klein afgedrukt, tja dan begint het te borrelen en moet ik die natuurlijk uitknippen en inkleuren.
Zo vond ik het mooi passen bij de Gnome met zijn paaseieren.
Geslaagd geheel dus.

Wat heb ik gebruikt:
Sunburst SL-SS-MASK224 Studiolight 
Gras Achtergrond: Mini butterfly meadow TCW1975 Crafters Workshop
Gras voorgrond: Creatables LR0650 MDesign
Mandje: Jumbo kleurplaat
Gnome: NCCS044 van Nellie Snellen
Wolkjes: Bendikaart Craftables CR1402 MDesign
Vlinder: Cheery Lynn
Inkt: Izink

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita