woensdag 24 april 2024

Alle kleuren van de regenboog

 4344

Dit modelletje zag ik afgelopen week op Facebook op de Malle Kaarten Maken groep.
Het is de 50ste workshop die Sylvia Scharp er op zet. 
We mogen heel vaak genieten van alle moois dat ze overal vandaan tovert en waar ze dan een voorbeeld en tutorial van maakt voor de groep.
Zo kan iedereen eenvoudig meedoen.
Dankje Sylvia.


Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook heb gemaakt, niet moeilijk maar wel superleuk om te maken.
Het mooie Unicorn regenboog designpapier van Craft O'Clock is daar super geschikt voor en ziet er vrolijk uit. Het hoeft dus niet alleen voor kinderkaarten maar met de bloemen ook heel geschikt voor volwassenen.

Bij Kaartjes Inspiratie Challenges willen ze bloemen zien, geen probleem met dit kaartje

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Unicorn Sweet CC-C61-US-08 Craft O'Clock
Afbeeldingen: Unicorn Sweet extra set
Cirkel: Creatabes LR0764
Tekst: weet ik niet meer, de winkel bestaat niet meer, iets met Scrapbookatelier?

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita