maandag 22 april 2024

ATC

 4343

Na vele jaren toch maar eens weer een setje ATC's gemaakt.
Het is momenteel weer helemaal hot, nu ook in coin vorm.
Toch blijft het een uitdaging op zo'n klein formaat te werken.
De stempels zijn al snel te groot, dus hier heb ik de tulpen gekortwiekt door er 2 af te knippen zodat het mooi in de pot past. Daarmee heb ik weer een andere kaart gemaakt.
Zag bij Just Add Ink zaterdag een nieuwe challenge waarbij je 2 van de genoemde dingen moet gebruiken.
De 3 keuzes zijn: leaves, flowers, pot. Eigenlijk heb ik ze alle 3 gebruikt.
Zo gemakkelijk is dat dus.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Wild Wasabi
Bloemen: stempelset Flowering Rain Boots
Stans: Rain Boot die
Embossing: Fun Frames
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Fun to see the different colours - well done on using all 3 elements from the Challenge. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita