woensdag 10 april 2024

Gastdesigner

 4336

In februari ben ik in de top 3 gekozen bij de challenge van Carlin's Kaartenparadijs.


Ik mag deze maand dus gastdesigner zijn.
Het thema is een MOODBOARD + plakparels of strassteentjes.
Je mag nog de hele maand meedoen, dus ga even langs op hun blog en doe gezellig mee.
Ik ben weer eens uit mijn comfortzone gegaan voor onze schoonzoon Tim zijn verjaardag met deze steampunk kaart.
De strassteentjes zie je op de beide vlinders.
Ik heb me heerlijk uitgeleefd op deze kaart.....hihi!
Lekker eens wat anders dan anders.
Voor onze andere schoonzoon had ik met hetzelfde blok een kaart gemaakt, die heb ik in maart al gepost.
Ik hoop dat jullie dit soort kaarten ook leuk vinden, al is het maar voor de inspiratie.
Oja en vergeet niet langs te gaan bij Carlin's Kaartenparadijs.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline distressed: Craftables CR1569 MDesign
DSP: Steampunk Journey SB-STJO-10 ScrapBoys
Achtergrond stuc: Mixdup Cutting Stencil 6002/1564 Joy/Noor
Afbeeldingen: Steampunk Journey SB-STJO-11 popup pad ScrapBoys
Rhinestones
Wax gold Alchemy
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Anita bedankt dat je onze gastdesigner wou zijn.
    Je hebt met het thema voor onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs een speciaal maar geweldig mooi kaartje gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita