woensdag 17 april 2024

Moo

 4340

Wat een schatje is dit toch hé?
Toen dit blok en het knipvel uitkwamen was ik gelijk om, die moest ik hebben.
Inmiddels is er van de stans een XL versie, maar ik moet zeggen dat ik deze een leuk formaat vind hebben en past ook nog eens in een 'gewone' formaat envelop.
Tegenwoordig zit op elke envelop die hier de deur uitgaat zeker 2 postzegels, dus als er eens eentje met één zegel de deur uitgaat is dat mooi meegenomen.
De laatste tijd ben ik helemaal fan van Craftlab.
Ze brengen een mooie variatie uit van stansen, designpapier en afbeeldingen die allemaal mooi matchen.
Dit grappige kaartje heeft ook verder niet veel nodig.

Er loopt een challenge bij 2 Sisters on the blog met als thema BOERDERIJDIEREN.
Daar past dit koetje heel goed bij toch?

Wat heb ij geberuikt:
Tag: CCL-ES-CD422 van Craftlab
DSP: Moo-rvulous CCL-FR-PP134 van Craftlab
Tekst: Holy Cow CCL-FR-STAMP599 van Craftlab
Gras: AVEC set
MOO: Letterboard DF3454 MDesign
Lint, hempcord

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Super leuk Anita !!!!
    Tja, hier ook altijd 2 zegels...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Anita!
    Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita