zaterdag 20 april 2024

Nieuw notitieblok

 4342

En toen was mijn boodschappenblokje op!!!!
Ik ben nog van de papieren boodschappenlijstjes, tenminste voor de grote boodschappen.
Ik schrijf dan alles in de volgorde van de winkelindeling op. Super handig.
Ik had nog een blokje dat vast zat in een zelfgemaakte omslag, niet handig dus.
Tja dan maar een nieuwe maken en dan dit keer met een insteekpocket zodat ik er gemakkelijk een nieuw blokje in kan steken, maar dat duurt wel weer even.
Misschien ben ik er dan weer op uitgekeken en maak ik toch weer een nieuwe omslag.


Het blok is lekker kleurig en past bij de keuken, waar Porsch rode leren stoelen staan als accent.
Dit papier is natuurlijk zowiezo leuk in de keuken met allemaal fruit in roodtinten.
Aan de linkerkant zit een pocket om wat briefjes in te steken die ik wil bewaren.
De voorkant is voorzien van aardbeien en lekkere dingen die daarvan gemaakt kunnen worden.
Ik ben er blij mee.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fruity Garden CCL-FR-PP81 Craftlab
Afbeeldingen: Hobbyshop Daantje
Aardbeien: Creatables LR0510 MDesign
Randje: Pink Florals ADD10312 Amy Design

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita