maandag 29 april 2024

Flapjeskaart

 4347

Tja hoe noem je nu zo'n kaart, flapjeskaart dus maar......haha!
Dit model heb ik gezien bij Castella.
Meestal bestel ik mijn producten bij Hobbyshop Daantje en krijg dan leuke mini velletjes erbij.
De mini afbeeldingen die ik hier heb gebruikt komen van één van die velletjes.
Heb er inmiddels een stapeltje met diverse afbeeldingen maar deze pasten prima bij dit designpapier.


Je gebruikt dus 6 afbeeldingen  (aan beide kanten dus 3) die met een reepje van 1 cm door inkepingen in de vouw worden gestoken en vastgezet.
Zo worden het dus een soort van flapjes.
Het papier is al zo mooi dat het verder niet zoveel nodig heeft.
Echt grappig model en zo kan ik mijn mini afbeeldingen tenminste ook eens gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
Model: Castella (Olga Mulder)
DSP: Aurelia CCL-ES-PPP150 van Craftlab 
Mini afbeeldingen: Hobbyshop Daantje
Teksten: Happy Stamp

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita