vrijdag 15 maart 2024

Challenge 42 Girlz Creative Crafts

 We zijn weer een maand verder en dus tijd voor de nieuwe challenge bij Girlz Creative Crafts.
Het thema is dit keer:
KAART MET GROTE LETTERS EN/OF CIJFERS
Let op: gebruik plaatjes.

Dit is mijn inspiratie:

 4321

Ik ben lekker met de mask Alphabet van Craftlab aan de slag gegaan.
Ik heb hem eerder al gebruikt voor mijn Valentijnskaarten.
Het zijn grote, maar wel mooie smalle letters.
Deze letters heb ik bewerkt met Distressinkten en waterspetters.
Ze knaller lekker van het scherm af!!
De kleine ondeugende Gnomes zijn geknipt uit een gratis vel van Hobbyshop Daantje.
Ze passen er perfect bij qua kleur, of heb ik nu de letters aangepast aan de Gnomes.....hihi!!
Een paar gestanste margrieten en de lente is compleet.
De challenge loopt weer tot de 13de van de volgende maand, dus tijd genoeg om mee te doen.
Komen jullie ook medoen?

Wat heb ik gebruikt:
Model: Slimline Bow CDECD0102 van Card Deco
DSP: Egg-cellent CCL-FR-PP83 Craftlab
LENTE: Mask Alphabet CCL-ES-MASK254 Craftlab
Gnomes: knipvel Hobbyshop Daantje
Margrieten: Creatables LR0790 MDesign
Glitterpapier wit: CA3104 MDesign
Diverse Distressinkten

Groetjes
ANITA 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita