maandag 4 maart 2024

Speciale vouwkaart

 4313

Even geleden zag ik dit grappige model bij Jenine van Hobbyvision.
Ik vond die zo leuk dat ik hem ook gemaakt heb in een vintage versie met het mooie papier van Jenine's lijn 
Er staat nog geen tekst op, dat komt wel als ik de bestemming weet.
Ik merk dat ik eigenlijk over al tekst op zet en dan soms niets passends heb.
Ga dus vaker iets zonder tekst maken wat ik da kan gebruiken.


Een foto van boven laat het model beter zien.

Bij Hobbyvision is nu net een nieuwe challenge om een cirkel te gebruiken.
Bij Hobbyshop Veldmaat moet je bloemen gebruiken.
Bij Make My Monday is het thema FUNFOLD

Wat heb ik gebruikt:
Model Jenine
DSP: Romantic Moments JMA-RM-PP96 Studiolight
Rand: Creatables LR0599 MDesign
Cirkels: Creatables LR0592 MDesign
Afbeelding + bloementoef: Romantic Momens JMA-RM-PP97 Studiolight
Pearls offwhite: CA3133 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Gave kaart !!!
    Mooi gedecoreerd !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm glad you added the second photo as it makes the fold so much clearer. I can see how much work went into making this card and it is a beautiful one as a result. Great design and paper choices. Thanks for joining us at MMM, Johanna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Anita - this is amazing! So many fancy layers and borders, and what pretty papers! Really lovely! Thanks so much for playing at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart en ook een prachtig model.
    Maak ook wel kaarten zonder tekst kan je hem voor meerder doelen gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Gorgeous fold and card. Looking at the first picture is beautiful, but the second picture really has a huge impact. Fabulous! Thank you for joining us at Make My Monday! I hope to see you in the gallery for the next challenge. Sue-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita