donderdag 28 maart 2024

Hele warme gezellige kerstdagen

 

 4328

Donderdag = kerstkaartendag!
Weer eentje om zonder stress december te bereiken.
Gaat helemaal goed komen.
Dit model zag ik afgelopen winter bij Castella Creatief en aangezien ik de mal van Marianne Design heb kon ik deze kaart maken.
Het paperpad is al een oudje van Studiolight maar nog supermooi. Heb er 4 van en allemaal in deze vintagestijl.
Toch zonde om die niet te gebruiken.
Gezellig toch met de hertjes.
Hij mag ook weer meedoen bij 52 Weeks to Christmas
Kerstactie bij Tiets' Creatieve Wereld: Hulstblaadjes en/of kerstroos-candycane-touw

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Woodland Winter PPWW92 Studiolight
Frame: Creatables LR0816 MDesign
Afbeelding:Mattie's Mooiste mini's winter MB0186
Hertje: Collectables COL1330 MDesign
Poinsetta/blad: Florals 12 nr. 1873 Elizabeth Craft Design
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS01008 MDesign

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Zeker een mooi kaartje! Leuk gedaan met die model en die mooie stans voor de achtergrond! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en een leuk model...
    Goed paasweekend, bedankt dat je vandaag weer een kaartje laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje in dit leuke model, kwam ook 2 blocjes tegen van het mooie papier.
    Fijne paasdagen Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, Anita. En leuk idee, ik heb die mal ook :-)
    Als je hertjes iets meer gewei hadden had je meteen met onze nieuwe uitdaging mee kunnen doen.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een frisse kerstkaart groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita