zaterdag 9 maart 2024

Chocolade verrassing

 4317

Het is al weer even geleden dat ik dit maakte tijdens een online workshopje vanJoland Etman van Kimya Verpakkingen. 
Een superleuk doosje met een verrassing erin én eentje aan de achterkant.
Ik kon het niet eerder plaatsen want had er geen inhoud voor en dat er ziet er zo kaal uit.
Nu eindelijk wat lekkers voor erin gekocht, lekker Chocotoff.
Die moet ik niet te vaak kopen want die zijn zo op.......


Zoals ik al zei zit er nog een verrassing aan de achterkant.
Als je het lint losmaakt dan gaat er aan de achterkant een klepje omhoog en kun je daar een kadokaart of geld instopppen om kado te geven.
Toch altijd leuker dan een doodgewone envelop.
Dankje Jolanda

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Designpad Craft Sensations
Bloem/bladeren: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft
Rechthoek: Crealies
Soft Finish Cardstock van Elizabeth Craftvoor bloemen/blad
Diverse inkten
Lint, mica bloemknop

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk zo'n zelfgemaakte kadoverpakking met iets lekkers erin. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verpakking !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita