woensdag 27 maart 2024

Gefeliciteerd

 4327

Weer een leuk model wat Sylvia Scharp vond voor de Malle Kaarten Maken groep op Facebook.
Een heel simpel model maar door het gebruik van de driehoeken en 2 soorten designpapier toch super mooi om te zien.
Ik heb er geen afbeelding bij gebruikt maar een toef bloemen als middelpunt.
Dat past dus ook goed bij het designpapier van ome Ali.
Ja ik had er eens wat papier besteld.
Ik weet niet of ik dat nog een keer doe.
Op de website ziet het er supermooi uit maar ik vind het een beetje tegenvallen.
De kwaliteit is overigens wel prima hoor, de kleuren wat minder.
Ach we gaan het wel gebruiken hoor, komt altijd van pas.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Sylvia workshop 49
DSP: Joyous Childhood Ali
Hartentak: Creatables LR0843 MDesign
Tak met bolletjes: Creatables LR0828 MDesign
Open tak: Creatables LR0829 MDesign
Bloemen: Ali
Tekst: NL01V gefeliciteerd, Crealies
Enamel Dots Yellow glitter: PL4530 MDesign

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita