donderdag 21 maart 2024

Kerstkaarten

 4324

Begin februari liet ik jullie 2 kaarten zien die ik maakte met een gewonnen pakket van DoCrafts.
Het lag al jaren te wachten tot ik er aan begon en er gelijk 32 kaarten mee maakte. Op = op!
Dit zijn 2 andere uit dit pakket.
Alles zat er 4 keer in en dan probeer je toch overal wat anders mee te doen.
Uiteraard heb ik ze niet allemaal op de foto gezet, dat zou te veel spam opleveren.
Voor het idee dus per 2 gefotografeerd.
Ze kunnen gelijk weer meedoen bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Pakket DoCrafts
Wat extra cardstock
Hempcord
Glittersteentjes.

Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. Knap dat je direct alles op hebt gemaakt. Ik probeer het vaak wel maar mij lukt dat niet altijd… heb van vorig jaar nog een pakker van paper Tree met voorjaars plaatjes. Had er toen er. Paar kaarten mee gemaakt en nu weer een aantal.. maar het is nog niet op…. Het seizoen van voorjaarskaart is bijna voorbij.
    Je hebt leuke kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trijntje ik wilde het pakket kwijt, dus ff doorbikkelen
      Gr. Anita

      Verwijderen
  2. Twee mooie kaarten die je met het pakket hebt gemaakt. En wat goed dat je met het pakket gelijk 32 kaarten maakte en het helemaal gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes met nog heel veel andere kaartjes. Goed hoor. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor om uit een pakket 32 kaartjes te maken, deze zijn mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer 2 mooie kaarten met je gewonnen pakket, Anita! Zo knap om het meteen helemaal op te gebruiken!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap om zo door te zetten en alles op te maken, jij bent mooi al een heleboel kerstkaarten rijker.
    Mooie kaarten zijn het geworden.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook wel eens een poging maar dan wil ik toch graag weer wat anders en dan blijft het weer liggen. Jij hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed om het op te maken.... ik stop het in een doos....
    Welke doos....raadsel.
    Zien er heel leuk uit !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita