zaterdag 2 maart 2024

Gatefold kaart

 4312

Deze gatefold kaart maakten mijn workshop dames afgelopen keer op de workshop.
Het was een speciaal verzoek van één van de dames en daar voldoe ik natuurlijk graag aan.
Het lijkt een moeilijke kaart maar is dat helemaal niet.
Ik had een blok gekocht bij de Action met allemaal dit soort kleuren met Wisteria's, Seringen en Hortensia's erin.
Het zijn echt niet mijn kleuren dus buiten mijn comfort zone.
Soms moet je jezelf dus uitdagen.


Aan de binnenkant zit 2 pop-ups, daar zit het speciale maar nog steeds niet moeilijk.
Het geheel wordt dichtgehouden door een bellyband met daarop een mooie toef bloemen.
Binnen in de kaart kun je geen dikke versieringen kwijt want dan sluit hij niet meer.
Was blij met het resultaat.

Bij Hobbyshop Veldmaat willen ze bloemen zien
Bij SheepSki Designs is het thema Anything Goes

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mijn Schatkaart januari 2024
DSP: Floral Dreams Craft Sensation
Grote cirkel: Creatables LR0763 MDesign
Tekstcirkel: Crealies
Tekststicker: Feest CA3167 MDesign
Tak: Creatables LR0843 MDesign
Paarse bloem en blad: Florals 13 nr. 1874 Elizabeth Craft Design
Blauwe bloem en klein blad: Florals mini's nr. 2044 Elizabeth Craft Design
Rhinestones lilac: CA3164 MDesign
Distressinkt: Dusty Concord
Hempcord, meeldraden

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi ook de kleuren en het dp !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartmodel.
    Mooi gemaakt in prachtige kleuren.
    Top gedaan.
    De dames van de workshop zullen er wel blij mee geweest zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita