dinsdag 19 maart 2024

Dreamer of dreams

 4323

Weer een heel ander model dit keer van Mijn Schatkaart op Facebook.
Het is het model voor maart.
Ik heb er een vintage variant van gemaakt.
Het is geen moeilijk model, maar wel speciaal door de transparante voorkant.
De plaatjes lijken te zweven.


Kijk hier hoe hij in elkaar zit.
De voorkant wordt aan elkaar gemaakt met een stuk Mica, daar komen de afbeeldingen op en zo krijg je een leuke doorkijk.
Het mooie papier Felicia van Craft O'Clock komt hier zo prachtig uit.
Ken jij dit merk al?
Ze hebben zo'n prachtig papier en daarbij blokken met afbeeldingen die er super mooi bij passen.
Zo wordt het altijd één geheel.
Ik ben er echt fan van, maar dat zal je niet ontgaan zijn want er komt zeer regelmatig een kaart langs met dit merk er op.
Is het je niet opgevallen? Kijk dan maar eens terug op mijn blog.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Felicia CC-C60-FA-07 van Craft O'Clock
Afbeeldingen: Felicia extra CC-C60-FA-12 Craft O'Clock
Tekst: citaat sticker van Tim Holtz
Rhinestones mint: CA3158 MDesign
Paperflower, mica

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita