woensdag 13 maart 2024

Unicorns

 4319

Dit kaartje maakte ik met een ideetje van Lisanne Bakker op de Facebookgroep van Hobbyvision.
Ik vond het zo grappig dat ik hem ook maakte. Het is een soort van easelkaart maar dan met een blokje die de kaart stopt/tegenhoudt.
Gewoon weer eens wat anders.
Tekst komt als ik de bestemming weet.


Zo ziet het vanaf de zijkant uit.
Het papier van Craft O'Clock is zo gezellig en kleurrijk dat het gewoon overal geschikt voor is.
Altijd een mooi geheel want alles past bij elkaar.

Wat heb ik gebruikt:
Model Lisanne Bakker
Frames: Nested Rectangles CCL-ES-CD524 Craftlab
DSP: Unicorn Sweet CC-C61-US-08 Craft O'Clock
Afbeeldingen: extra set van Unicorn Sweet CC-C61-US-11 Craft O'Clock
Strik: Shaker Oval CCL-ES-CD160 Craftlab

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi , vooral ook de kleuren !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en ook heel kleurig.
    Heb dit blok ook gekocht en is prachtig voor meisjes kaartjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita