zaterdag 23 maart 2024

For you

4325

Naast de lente en Paaskaarten ben ik ook nog heel anders bezig geweest, Steampunk kaarten.
Ik heb de blokken van ScrapBoys gekocht voor wat mannenkaarten.
Dit is er eentje die is hopelijk geland bij onze schoonzoon Alex voor zijn verjaardag.
Ze zijn dit niet van mij gewend dus dat vind ik wel grappig.
Ik heb er ook eentje voor mijn oom gemaakt die 87 jaar werd, maar nog goed bij de tijd.
Hij was ook verbaasd over mijn kaart, maar vond hem wel mooi, gewoon eens wat anders dus.
Ik plaats die van mijn oom later nog.
Door de vele verjaardagen kom ik tijd tekort om alles ineens te plaatsen.
Wat vind jij van dit soort kaarten?
Ik vind het heerlijk om heel veel verschillende stijlen te maken, maar dat zie je op mijn blog wel.
Ik heb een slimline gemaakt met op de onderkant een pocket gemaakt van designpapier en daar heb ik 2 labels ingestopt. Een ander labeltje hangt aan het jutetouw. De pocket is bewerkt met uitgeknipte figuren in verschillende hoogtes.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline Distressed: Craftables CR1569 MDesign
DSP: Steampunk Journey SD-STJO-10 ScrapBoys
Pop-up knipblok: Steampunk Journey PP-SDSTJO11 ScrapBoys
Tandwielen: Coghwheels SDL038 Nellie Snellen
Jutetouw
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita