zondag 31 maart 2024

Meer Pasen

GEZELLIGE PAASDAGEN ALLEMAAL

 4330

Deze paaskaart maakte ik voor één van onze kinderen.
Elk jaar stuur ik er eentje, gewoon omdat het kan en omdat het leuk is om te maken.
Soms maak ik 4 dezelfde maar dit jaar dus 4 verschillende. 
Wel zo leuk om te doen.
Deze kaart maakte ik met een stencil van Marianne Design die is ontworpen door Marleen.
Je kunt ze alle drie aan elkaar laten zitten maar ook apart.
Ik vond het zo leuk.
Het designpapier is ook van Marianne en heeft hele mooie zachte tinten, dus echt geschikt voor Pasen.
Komende dag meer Pasen dus.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Early Spring PK9186
Paashuis: Craftstencil Egg ByMarleen PS8155
Gras: AVEC
Haasjes: Vrolijk Pasen Karin Joan KJ1705 MDesign
Eieren/kuiken: Egg with Chicks 115633/0206 CraftEmotions
Tekst: Lente & Pasen ByMarleen CS1043
Enamel Dots: Duotone lavender PL4529
Brad

Groetjes
ANITA
 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita