vrijdag 29 maart 2024

Pasen

 4329

Het is Goede vrijdag vandaag.
Na een paar dagen met buikgriep ben ik weer zo goed als op de been, alleen nog wat slapjes.
Toch is het hoogtijd om de Paaskaarten te laten zien.
Dit is de eerste, die maakte ik voor een Paasswap bij Hobbyvision.
Degene heeft hem al ontvangen en ik die van haar ook, dus dat ging goed.
Ik heb hier een witte kaart bewerkt met inkt en ook de postzegelstans heb ik met een tint lichter bewerkt dan de basis.
Verder allerlei stempeltjes erop en het haasje ingekleurd en verhoogd opgeplakt.
Komende dagen volgen nog wat paaskaarten die nog onderweg zijn of net ontvangen.

Wat heb ik gebruikt:
Postzegelframe: Postal Stamp SD303 Nellie Snellen
Stempels: Vrolijk Pasen Karin Joan KJ175 MDesign
Distressinkten
Copics

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita