maandag 11 maart 2024

Jerôme jarig

 4318

Ik had jullie gewaarschuwd, nog een kleinkind jarig, Jerôme wordt morgen 3 jaar, dus nog een naamkaart.
We hebben afgelopen zaterdag al feest gehad en morgen is het onze oppasdag en vieren we het hier nog een klein beetje samen met zijn zusje.
Jerôme is gek van auto's en dan toch vooral vuilniswagens, hijskranen, vrachtauto's en dat soort zware spul.
Helaas had ik daar geen stempels of stansen van, maar wel auto's.
Toevallig zat er bij de laatste Hobby & Zo een stempel met stansjes van een bus en vrachtauto.
Een mooie vervanger voor hijskranen en zo.
Deels zijn het dus ingekleurde stempels en deels gestanste auto's.
Papier was ook nog een dingetje, het moest er wel bijpassen.
Dat vond ik in mijn voorraad van Stampin'Up!


Omdat het toch redelijk druk papier is heb ik een close-up gemaakt voor de auto's.
Nu zijn voor even 6 kleinkinderen jarig geweest en komen binnenkort de schoonzoons aan de beurt.
Oja en het is ook al bijna lente en Pasen, dus hup weer verder daarmee.

Bij 2 Sisters on the blog is het thema: een cijfer

Wat heb ik gebruikt:
Letters: Alphabet CCL-ES-MASK251 Craftlab
DSP: Carried Away van Stampin'Up!
Auto, bus, truck, huisjes, bomen: Paperback HENZO029 
 stempels/stansen HENZO029 van Hobby & Zo
Autootjes en caravan: Craftables CR1418 MDesign
3: Letterboard DF3454 MDesign
Teksten: CS0844 MDesign
Copics

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt met die letters en autootjes erop. Een vrolijke kaart.
    Onze kleinzoon, ook drie jaartjes, speelt ook graag met autootjes en de garage. Allemaal nog oud speelgoed van zijn papa en oom 🙂
    Nog veel plezier met de jarige.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf zo !!!!!
    Hij zal er blij mee zijn !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Je hebt het er zo maar druk mee!
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt Anita.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita