donderdag 7 maart 2024

Sprankelend Nieuwjaar

 4316

Het is weer donderdag, kerstkaartendag, maar voor mij zijn het nieuwjaarskaarten geworden.
Ik heb ze heel eenvoudig gehouden.
Dit keer weer eens aan de slag gegaan met een mask stencil en relief pasta.


Ik heb even een close up gemaakt zodat je de glitters beter kunt zien.
Altijd lastig om daar een foto van te maken.
De glitters heb ik over de natte pasta gestrooid en laten drogen. Daarna hoefde er alleen nog maar een tekst op en klaar!!!!!

Kan weer meedoen bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Mask Stencil: Buubles & Sparkles PS8109 MDesign
Tekst: Kerstwensen CS0979 MDesign
Cadence relief paste
WOW silver hologram sparkle

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, dit vuurwerk op je nieuwjaarskaarten, ik vind ze allebei iets hebben, die ton sur ton en die met het contrast . Jammer dat glitters moeilijk tonen op de foto, ik herken het.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    PS Wat betekent 4316 bovenaan je bericht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave vuurwerk kaarten ..ja glimmers laten zich niet zo goed fotograferen,
    Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gemaakt met dat vuurwerk! Mooi hoor met de glitters erbij! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige nieuwjaarskaart, goed idee glitters bij je pasta! Structuurpasta bedoel ik natuurlijk hé...
    groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk een Nieuwjaars kaart !!!!
    Mooi gemaakt !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita