dinsdag 30 juli 2024

Beterschap

 4393

Lekker fleurig kaartje voor één van mijn workshopdames die een lastige operatie moest ondergaan.
Dat papier heb je al eerder langs zien komen maar het is ook zo vrolijk en zomers.
Je wordt er helemaal blij van toch?
Ik heb hiervoor weer eens een oude stans van Marianne gebruikt.
Zowel het model als het frame en het takje zitten er in.
Hoe gemakkelijk kun je het hebben.
Samen met mooi papier succes verzekerd.
De afbeelding heb ik gekozen bij Lily of the Valley toen ik een prijs won die ik daar mocht uitzoeken bij de digi's.
Ik kan die zo vaak uitprinten als nodig is. Super handig dus.

Wat heb ik gebruikt:
Frame/kaart/tak: Anja van Laar Creatables LR0608 MDesign
DSP: Lovely Aquarels 6011/0572 Noor/Joy
Tekst: CS0894 MDesign
Afbeelding: digi Lily of the Valley
Paperflowers

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita