zaterdag 6 juli 2024

Watercolor

 4378

Vorige week plaatste ik een kaart met 3 vierkantjes die bewerkt waren met inkt en water.
Deze kaart is ook met inkt en water bewerkt en komt uit dezelfde workshop die ik gaf.
Hier heb ik eerst de bloem gestempeld en daarna de achtergrond daarbij aangepast.
Nadien heb ik daar nog een randje omheen gedoodled.
Een eenvoudige kaart, leuk om te maken en mooi resultaat vind ik.

Bij CAS on Sunday willen ze watercolor zien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Blackberry Blish
Aquarelpapier
Bloem: Different Colors
Inkt: Blackberry Blish, Soft Suede.
Groene Brusho
Tekst: set Speciale Momenten

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Mooi effect met die water colours. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita