zaterdag 13 juli 2024

Tiets Creatieve Wereld 20 jaar

 4382

Afgelopen dinsdag bestond Tiets Creatieve Wereld al 20 jaar, eerst op clubs en later op Facebook.
Die dag mochten er alleen vlaggen worden geplaatst om het feestelijk te vieren.
Ik had helemaal geen tijd gehad om er mee bezig te gaan.
Dinsdag is bij ons oppasdag op de kleinkinderen. Onze kleindochter Merith van 5 jaar gaat altijd naar school maar was maandag ziek opgehaald uit school, dus die was dinsdag ook de hele dag hier, eigenlijk wel weer redelijk fit.
Ze is gek op tekenen, kleuren en kaartjes stempelen om te kleuren, zo ook dinsdag.
Ik opperde om samen een vlag te gaan maken en daar werd ze gelijk enthousiast van, dus dat zijn we gaan doen
De bovenstaande maakte ik en die hieronder is door haar gemaakt.


Het is een poes, knap hé?
Zo zijn we op de workshopruimte lekker bezig geweest.
Ik heb de beide vlaggen dus nog dezelfde dinsdag op de groep van Tiets geplaatst en nu hier.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Tiets
DSP: Summer Vibes PK9179 MDesign
Cirkels: Crealies
Afbeelding: Lighthouse IT611 MDesign
20: Large Numbers framelits Stampin'Up!
Vlaggetjes: Ballon thinlits Stampin'Up!
Vogels: CI209 Crafty Individual
Maritieme onderdelen: Collectables COL1497 MDesign
Jutetouw

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Prachtige vlag gemaakt , en die van Merith vind ik ook prachtig , talent hoor.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita