donderdag 18 juli 2024

Kerstkaartendag

 4386

Donderdag = kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.

Vandaag een kerstkaart naar aanleiding van de feestweek van Tiets Creatieve Wereld.
Tiets heeft een SOL gegeven. (ScrapOnLine).
Ik kon die avond niet meedoen dus heb ik hem later gemaakt.
Een leuk model toch?
Gewoon weer eens wat anders.


Het designpapier komt uit een wat ouder blokje van Studiolight.
Ik heb er 4 van, dus die wil ik toch eens gaan gebruiken anders komen ze nooit op.
Het is wat puzzelen met de driehoeken maar het eindresultaat is leuk.
Hoop dat diegene die hem krijgt dat ook vind.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Frozen Forest PPFF88 van Studiolight
Afbeelding: Dixi toppers
Cirkel Fijne Feestdagen: Craftables CR1561 ByMarleen MDesign
Cirkel met stitches: Crealies
Tekst: December 3002/0109 van Bella Lula/Noor
Hertje: Collectables COL1330 MDesign
Poinsettia's: 5002/1516 van Joy!Crafts
Hulstblad: Florals 24 nr. 2084 Elizabeth Craft Design
Mirror gold paper: CA3134 MDesign
Re-inforcers variety pack nr. 1736 Elizabeth Craft Design
Distressinkt: Vintage Photo
Jutetouw

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Zeker een gaaf resultaat !!!!
    Mooi ook in deze tinten .
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, mooi papier hier ligt ook nog wat.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn als je iets terug kan kijken, en dan even op je gemak mee kan doen. Het is een prachtig kerstkaartje geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita