zaterdag 20 juli 2024

Paars


 


 4387

Ja paars, niet zo mijn kleur, maar het blok met dit papier is wel zo mooi dus toch gekocht.
Het patroon is van de feestweek bij Tiets Creatieve Wereld en is gemaakt door Martine.
Leuke pop-up kaart.


Het papierblok is van Craft Sensation en heeft er ook leuke teksten in zitten.
Die heb ik dus gebruikt op de pop-up vlakken.
Op de voorkant heb ik de mand van Marianne Design gebruikt met daarin stoffen hortensiabloemen in diverse kleurtjes afgewerkt en met takjes en de bladeren van de hortensiaset van Marianne Design.
Heb er met Glossy Accents wat regendruppels op gezet.
Toch weer een leuke kaart geworden.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Martine Bruinings
DSP: Floral Dreams van Craft Sensations
Mand: Creatables LR0702 MDesign
Bladeren: Creatables LR003 MDesign
Bloemen
Enamel Dots Yellow Glitter: PL4530 MDesign
Glossy Accents
Brads

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita