donderdag 11 juli 2024

Hello December

 4381

Donderdag = kerstkaartendag.
Ik heb er weer eentje gemaakt.
Dit keer was dit de opdracht voor juli bij de Facebookgroep van Tiets.
De opdracht was muziek met keuze uit ticket, belletjes en groen. Ik heb alles gebruikt.
Jammer dat de muziek op de kaart niet zo goed te zien is in het lichte gedeelte maar ook op de ticket.
Ik had er misschien geen rode stempel overheen moeten zetten maar ja dat deed ik dus wel.


Hier dus een close-up foto waar je dit wel kunt zien.
Goede foto's maken blijft lastig.
Ik heb ook maar weer eens een slimlinemodel gemaakt.
Voor kerst kan de Poinsettia natuurlijk niet ontbreken.
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een mask en reliefpasta.
Weer eentje voor de december bak en tegelijk voor 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline Distressed: Craftables CR1569 MDesign
DSP: Simple Vintage Christmas van Simple Stories
Hulstblad en open blad: Florals 24 nr.2084 Elizabeth Craft Design
Poinsettia: Florals 12 nr. 1873 Elizabeth Craft Design
Ticket: SL-ES-CD824 Studiolight
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Sneeuwvlokken: mask AliExpresse
Mirror gold paper: CA3134 MDesign
Relief Paste Cadence
Bakerstwine
Belletjes

Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in de klassieke kerstkleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kerstkaart Anita.
    heel leuk gemaakt.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi muziekkaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart, Anita! Echt een plaatje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie kaart geworden Anita, de muziek zie je goed op de foto. Mooi ook dat rood met groen, geeft een echte kerstsfeer. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi !!!!!
    Ook de tekst !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is leuk en mooi geworden zo !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita