woensdag 17 juli 2024

Knutselen met repen

 4385

Bij verschillende webwinkels krijg je stroken designpapier, vaak van Craft O'Clock, bij je bestelling.
Susan van Poppel van het team van Hobbyvision heeft er wat voor bedacht. 
Een easelkaart met strookjes.
Kijk nou wat voor moois je daar mee kunt maken.
Laat ik nu een stapel van die strookjes hebben liggen.
Dit waren 2 van hetzelfde designpapier maar net wat anders, dus die kon ik hier goed voor gebruiken.
Hier staat ook een potje met geknipte bloemen van Paper Heaven blokjes en die passen er mooi bij.
Ook de vlinder komt uit dat knipblokje.
Nu loopt er bij Hobbyvision een challenge, nr 143 met als thema 'vlinders'. 
Toeval of niet.......
Ik ga dit model nog vaker maken want die stapel stroken mag best op en wat is er mooier om er wat leuks mee te doen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: stroken van Craft O'Clock
Tekst: Verjaardag SL-ES-STAMP639 van Studiolight
Bloemen: Flowers PH_Nfset van Paper Heaven
Embossingpowder Stampendous
Versamark
Glitter fineliner voor de vlinder

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk easelkaartje. Mooi gemaakt met dit prachtig papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart🥰, heb je daar een patroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita