woensdag 24 juli 2024

Laatste vintagekaart Noor en Zo

 4390

Zoals beloofd hier de 4de en laatste vintagekaart die ik maakt voor Noor en Zo.
Natuurlijk ook weer met de collectie Wild & Free van Jenine's Mindful Art.
Dit keer een roze variant..
Hierbij heb ik de bloemen geknipt uit het vellum wat bij deze collectie is uitgekomen.
Dat wilde ik toch ook graag gebruiken.
De afbeeldingen zijn stuk voor stuk echt schattig/lief en zeer geschikt voor lieve kaarten in vintagelook.
Nu gaan we toch weer wat andere dingen maken al ligt er nog wel meer papier in vintagelook te wachten om de schaar in te zetten.
We zien wel.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: collectie Wild & Free JMA-WAF-DPP182 Studiolight
RandmalL: Wild & Free JMA-WAF-CD827 Studiolight
Vellum: Wild & Free Mixed Paperpad vellum elements JMA-WAF-DPP184 Studiolight
Tekst: StickerJMA01 Studiolight
Distressinkt: Victorian Velvet
Gelpen

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita