woensdag 10 juli 2024

Kleurworkshop

 4380

Afgelopen zondag heb ik een kleurworkshop greyscale gevolgd bij Corry de Vries in Emmercompascuum.
Een heel nieuwe ervaring.
Twee van mijn workshopdames gingen ook mee waarvan eentje al bij voorbaat zei dat ze dat niet kon.
Nou daar klopte uiteindelijk niets van tot haar eigen verbazing.
We zijn alledrie met een prachtig resultaat naar huis gegaan.
Wat was het gezellig maar vooral leerzaam.
Ben je benieuwd wat de mogelijkheden allemaal zijn kijk dan eens op Facebook bij DreamWorldColoring and CreaWorldColoring.
Ik heb gelijk een boek met kleurplaten gekocht dus ik zal er nog wel vaker mee aan de slag gaan.
Komen mijn Polychromos waxpotloden ook nog eens uit de kast.

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita