woensdag 3 juli 2024

Noor en Zo 1

 4376

Onlangs kreeg ik van Jolanda Bergmans van Noor en Zo de vraag of ik wat kaarten kon maken met de Jenine's Mindfull Art Collection Wild & Free.
Natuurlijk.
Ik kreeg een pakket toegestuurd en ben daar net voor mijn vakantie nog snel mee aan de slag gegaan.
Ons weekje vakantie was in Brabant en niet zover van Waspik vandaan.
Heb de kaartjes dus persoonlijk afgeleverd.
Dit is de eerste die ik jullie wil laten zien
Je ziet het op de foto niet zo goed maar de bovenste laag is mica met daarop het mooie hart van de collectie in wit gestempeld.
Op de mica heb ik de afbeeldingen met hoogteverschillen geplakt.
De rest volgt binnenkort.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: JMA collectie Wild & Free JMA-WAF-DPP182
Mica: JMA collectie Wild & Free JMA-WAF-ACS06
Bladeren: Sprigs & Sprouts JMA-WAF-CD826
Rand: JMA -WAF-CD827
Alles van Studiolight
Distressinkt: Vintage Photo
Lint, paperflowers

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita