zondag 21 juli 2024

Nog een vintagekaart

 4388

Deze kaart maakte ik ook nog voor Noor en Zo uit Waspik.
Ik gebruikte uiteraard ook weer het mooie vintagepapier Wild & Free van Jenine's Mindful Art.
Weer een ander model gebruikt met een bellyband om het dicht te houden.
Binnenin 2 pop-up vlakken waar je de afbeeldingen uit het papier goed op maat voor kunt maken, ook handig.


Telkens weer een verrassing als je zon pop-up kaart open maakt.
Om te maken zijn ze ook superleuk. 
Ze komen hier dan ook regenmatig in verschillende uitvoeringen langs.
De laatste kaart die ik maakte voor Noor en Zo komt binnenkort ook nog online.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: JMA collectie Wild & Free JMA-WAF-DPP182 Studiolight
Diverse afbeeldingen: Wild & Free JMA-WAF-CD82 Studiolight
Tekst: A6stansblokJMA02 Studiolight
Pearls: offwhite CA3133 MDesign
Distressinkt Stormy Sky

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita