donderdag 4 juli 2024

December groetjes

 4377

Het is weer donderdag dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Dit kaartje maakte ik ook voor de Facebookgroep van Tiets voor de maand juni met de daarbij horende opdrachten, rendieren, kant en bedel.
Ik heb helaas geen foto van boveaf genomen. 
Je zou dan zien dat er 2 kokers zijn ontstaan en toch plat te vouwen.
Net terug van een weekje vakantie was de inspiratie ver te zoeken maar het is toch gelukt.
Deze kleuren doen het altijd goed en eens niet in de traditionele kerstkleuren.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Frozen Forrest paperpad PPFF88 Studiolight
Afbeelding: Cardtopper Favourites CT1506 MDesign
Herten: Craftables CR1289 MDesign
Label: Bookmark CCL-ES-CD416 Craftlab
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Snowflake: Creatables LR0393 MDesign
Distressinkt: Vintage Photo
Kant, bedel

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in een leuk model!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk op vakantie geweest, ja dan moet je je brein weer ff laten werken..maar het is supergoed gelukt, een prachtige kaart heb je gemaakt, waar veel details op staan, en natuurlijk met de mooie rendieren. ik hou ervan. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anita !!!!
    Heerlijk toch even een weekje weg !!!
    Inspiratie komt vanzelf !!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita