zondag 28 juli 2024

Congratulations


 4392

Vandaag heb ik een funfold kaart voor jullie, maar lijkt ook wel een easel maar dan net wat anders.
Deze kaart is gemaakt op een workshop hier bij mij thuis.
(belangstelling? Laat het me weten)
De materialen zijn van Stampin'Up! uit een speciaal pakket wat ik eens kocht.
Top kleuren vind ik.


Alles past super bij elkaar en daardoor heb je dus nooit een misser qua kleur.
Zelfs het bronze mirror paper zit erbij en matched weer met de kleur in het papier.
Geweldig dus!

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Night of Navy, Basic White
DSP: Everything is Rosy
Bronze mirror paper
Stempels: Everything is Rosy
Stansen: Everything is Rosy
Lint idem

Groetjes
ANITA
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita