donderdag 25 juli 2024

Prettige Kerstdagen

 4391

Yes weer donderdag.....kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Zijn jullie er nog niet flauw van?????
Ikke niet hoor.
Ga gewoon lekker door tot eind van het jaar en daarna beginnen we weer gewoon opnieuw.......hihi!
Eerlijk is eerlijk, dit kaartje maakte ik al even geleden maar stond nog in mijn bak van 'te plaatsen' kaarten.
Dat heb je als je meer kaarten maakt dan je plaatst, dan loop je altijd achter.
Hij is toch wel mooi hé?
De leuke achtergrond is van Marianne Design en de vogels ook trouwens maar die zijn al 'oud'.
Nouja er zijn inmiddels al nieuwe uitgekomen maar ik heb deze nog en dan vertik ik het om weer nieuwe te kopen.
De laatste tijd zie je steeds vaker ongeveer dezelfde stansen of stempels terugkomen, maar als je de spullen bewaard dan ga je natuurlijk niets nieuws kopen. Zonde toch?
Ook de mini boompjes zijn al wat ouder.
Lekker gebruiken dat spul.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond: Eline's Winter Dreams AK0091 MDesign
Vogels: Collectables COL1392 MDesign
Kerstboompjes: Collectables COL1329 MDesign
Lantaarn: Creatables LR0822 MDesign
Decoration Paper silver: CA312 MDesign
Tekst: Hobbystempels.nl
3D Schnee Viva

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita en super dat je 'm toch even laat zien want hij is echt de moeite waard.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anita !!!!!
    Zeker ...."oude" stansen zijn perfect !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Anita, ook deze vogeltjes zijn nog steeds schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met deze 'oude' spulletjes. Ik ben het helemaal met je eens hoor, vaak lijken de nieuwe stempels en mallen erg op de vorige en dan vind ik het ook zonde om ze aan te schaffen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke kaart. Deze vogeltjes zijn mooi! Je hebt gelijk… Het valt mij ook op dat er steeds meer dezelfde dieren komen die er al waren… en dan koop je die niet als je ze al hebt. Met de vogeltjes heb ik me laten verleiden… omdat er pootjes bij zitten en bij de oude niet… Groeten TRijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje met deze "oude " vogeltjes! Ik vind ze ook leuk en je hebt gelijk waarom nieuwe kopen als je al hebt. Doe ik ook niet hoor. Ik heb heel veel stansjes en de nieuwe lijken er allemaal op. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita