donderdag 29 februari 2024

Weer een kerstkaart

 4311

Het is weer donderdag dus kerstkaartendag.
Ik heb weer eens een vintage kerstkaart gemaakt.
Toch raar hé om met kerst bezig te zijn terwijl we snakken naar de zon en het voorjaar....
Om in december geeen stress te hebben wel handig, dus doen we het toch maar.
Dit is een leuk model kaart en ook nog eens niet moeilijk, terwijl het er wel leuk uitziet.
Tenminste dat vind ik......hihi!
Het model vond ik eens op Facebook op de Malle Kaarten Maken groep en is van Sylvia.
Ik plaats hem ook weer bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Frozen Forest paperpads PPFF87 en PPWW92 Studiolight
Teksten: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Ovaal: Craftables CR1333
Dennentak: Pine braches 6002/1509 Joy!Crafts
Poinsetta: 6002/1516 Joy!Crafts
hertjes: Ali
Distressinkt: Vintage Photo
Glittersteentjes 

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Leuke vintage kerstkaart in dit model. Zeker handig om later in het jaar geen kerstkaarten stress te hebben… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters vintage kaartje laat je vandaag zien! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje met een leuk modelletje! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende vintage kerstkaart in dit model, heel mooi gedecoreerd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model en prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Anita. Leuk model, zo met die cirkel.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita