zaterdag 10 februari 2024

Bente jarig

 4296

Zoals jullie wellicht weten hebben wij inmiddels 8 kleinkinderen en 5 daarvan zijn tussen december en half maart jarig.
Bente is als derde jarig en ook voor haar heb ik dus een naamkaart gemaakt, ze werd gisteren 7 jaar.
Bente is gek van paarden en houdt van kleur.
Wat doe je dan als er zo'n mooi papier uitkomt van Craft O'Clock?
Ja gewoon bestellen dus.
Je zoekt bijpassende kleuren voor de letters en dan aan de slag.
De extra set die hierbij hoort moest er natuurlijk ook bij en ging ik dus lekker aan het knippen en passen en meten om een mooi geheel te maken.
Het is zo'n andere uitstraling geworden als de andere 2 naamkaarten van Twan en Romee, maar ik ben er wel blij mee.
Lekker vrolijke kleurtjes.
Binnenkort nog maar eens gebruiken voor de volgende jarige.

Wat heb ik gebruikt:
Bente: Dutch Card Art alphabet Milano 470.784.257 van Dutch Doobadoo
DSP: Unicorn Sweet van Craft O'Clock
afbeeldingen: extra set Unicorn Sweet
Tekst: Texts small 130501/1148 CraftEmotions
Rhinestones: mint CA3158 MDesign
iceblue CA3163 MDesign
lilac CA3164 MDesign
gold CA3155 MDesign
mini labeltje, lintje

Groetjes
ANITA
 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in de vorm van haar naam.
    Hele leuke en kleurige letters.
    Heb dat blok ook gekocht , daar wordt je vrolijk van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.
    Daar zal ze vast blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita