donderdag 22 februari 2024

White Christmas

 4306

Op de Facebookgroep van Tiets Creatieve Wereld doe ik mee met de kerstaktie.
Elke maand is er een thema met daarnaast nog 3 keuzes waauit je kunt kiezen om te gebruiken.
Februari had als thema Kerst in de winter en de keuzes waren lint - blauw - pailletten.
Zie jij wat mijn keuze was??


Dit model lag er ook al even en weet ik niet meer van wie het was helaas.
Meestal schrijf ik dat er gelijk op maar ergens ben ik het hier vergeten. Sorry!
Ik wilde het toch wel maken, dus nu gebruikt.
Alles is van Marianne Design.

Het is ook kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Bij Kaartjes Inspiratie Challenge willen ze een stempel(s) zien

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sparkling Snow PB7062 
Afbeelding: Eline's snow & ice background AK0087
IJsrand: Creatables LR0392
Beren en ijsschots: Polar Bears EC0193
Bomen: Craftables CR1483 en CR1602
Teksten en slee: Kars 180013/1303 (oudje)
Snowpaper: CA3104
Ingekleurd met Copics
Pailletten

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model is dit en je hebt het zo mooi 'aangekleed'. Een kaart om trots op te zijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, een mooi diorama! De beertjes zijn schattig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anita! Mooi model en prachtige kleuren!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schitterend kaartje Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart in een leuk model.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi kaartje met dit modelletje. Mooie winterse kleuren. Mooi gedaan. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart in deze kleuren en leuk model.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk model kaart in winterse sferen..
    Leuk dat je vandaag je kerst/winterkaart aan ons laat zien.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf model !!!!
    Mooi gedecoreerd !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf model en super leuke kerstkaart in de blauwe tinten Anita.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita