dinsdag 27 februari 2024

Een kaartje om je op te fleuren

 4310

Vorige week zag ik het bericht dat Diny Sprakel weer gevallen was en in het ziekenhuis lag.
Inmiddels is ze geopereerd en naar een revalidatiecentrum.
Wat een pech voor haar, de 2de keer in korte tijd.
Ik heb voor haar dit kaartje gemaakt met het mooie papier van Elizabeth Craft Design.
Ze houdt van bloemen dus dat was snel besloten.


Het leuke model had ik al even liggen en is van Sylvia Scharp van de worksgop op Malle Kaarten Maken groep
Super leuk om te maken en echt niet moeilijk. 
Het papier doet de rest.
Nu zag ik dat er ook een uitdaging is op Kaartjes Inspiratie Challenge blog.
Het thema is beterschap. Hopelijk kan deze dan ook wel.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Garden Party C019 van Elizabeth Craft Design
Tekst voorkant: Lentgroetjes CS1128 MDesign
Binnenin: Geluk is......CS1100 MDesign
Parels wit

Groetjes
ANITA


 

4 opmerkingen:

  1. Watceen prachtige kaart heb je voor Diny gemaakt. Dit is hedl mooi bloemig papier.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt, dat zal ze zeker waarderen. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita, heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij KIC. Groetjes van Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita