dinsdag 13 februari 2024

Nog kadootje voor Abel

 4298

Jullie hebben al enkele dingen langs zien komen die ik voor onze kleinzoon Abel maakte die op 6 januari is geboren.
Zoals jullie in de vorige post konden lezen zitten we in een rollercoaster en toen kwam deze kleine jongen even wat blijdschap brengen.
Ik maakte een album en een mooie lijst voor op zijn kamertje, maar ik heb ook dit truitje gebreid voor hem.
Voor zijn zus breidde ik van hetzelfde garen een vest afgelopen najaar. 
Er bleef nog wat wol over en het leek me leuk om voor hem dan dit truitje te breien.
Het moest op een rondbreinaald en dat heeft me heel wat stress opgeleverd.
Het patroon moest ook nog eens doorlopen.
Zoals jullie zien is het uiteindelijk gelukt.
Ze waren er blij mee.
Wilde dit toch even showen tussen alle papierdingen door.

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig en stoer truitje met die knoopjes erop. Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee waren!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel schattig truitje en ik wil jullie gelijk ook sterkte wensen.

    Dikke knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita