donderdag 8 februari 2024

Kerst

 4295

Een paar jaar geleden deed ik ook weer eens mee met een buitenlandse challenge en dan win je gewoon.....
Kwam er zomaar een compleet pakket van DoCrafts in de bus.
Alles zat erbij, mooie designkaarten, vellen met 3D afbeeldingen en nog losse figuurtjes, fluweellint, glittersteentjes, labeltjes etc.
Een doos vol met 8 verschillende setjes van 4 kaarten, 32 kaarten totaal.
Nou ben ik niet zo van de pakketten, dus wat gebeurd er dan......ja het blijft liggen en raakt bedolven onder andere spullen.
Tot je weer eens wat zoekt en dat pakket tegenkomt.
Zoals wij zeggen 'de koe bij de hoorns pakken' en er mee aan de slag.
Het heeft wel even wat tijd gekost want wie mij kent maak ik niet klakkeloos al die kaarten zoals op het voorbeeld. Hier en daar wat veranderd, wat toegevoegd of weggelaten, wat gemengd etc.
Toch wat eigen inbreng.
Ik heb niet alle 32 kaarten op de foto gezet maar per set eentje en dan ook nog 2 bij elkaar.
Dit is het eerste setje.
Ze zijn dus wel gezellig geworden en er was voldoende om te versturen. Zo schiet het wel op toch?
Een deel is al verzonden, de rest komt dit jaar en zit in de voorraad bak.
De ander kaarten komen een andere keer.

Kunnen weer prima bij 52 Weeks to Christmas.

Wat ik heb gebruikt:
Pakket DoCrafts
Wat extra cardstock
Hempcord

Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je het pakket weer hebt gevonden, en er twee hele leuke kaarten mee hebt gemaakt!!
    Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met de spulletjes uit je pakketje.
    Altijd leuk om daar iets mee te maken, en ik maak ook nooit volgens voorbeeld, even een eigen touch eraan geven is veel leuker.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je er toch mee aan de slag bent gegaan want het zijn mooie kaarten geworden. Die afbeeldingen vind ik tenminste erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een superkado Anita! Wat heb je er een mooie kaarten meegemaakt. Ben benieuwd naar de volgende 30.
    Ben ook niet zo van de pakketten, maar zoals je zelf al zegt: de koe bij de horens pakken en beginnen. En dat is alvast gelukt met deze twee.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk als je dit dan weer tegenkomt en je hebt er twee mooie kaartjes mee gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk als je met iets uit een pakket zelf iets kan verzinnen, en met dit prachtige papier en plaatjes moet dat wel lukken. DIt zijn alvast 2 mooie!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een uitgebreid pakket won je destijds, Anita. Goed om er nu wat mee te doen, want het zijn heel leuke afbeeldingen, ik houd van kopjes en etagères enzo. In het echte leven, maar ook op mijn kaartjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk een prijsje winnen,maar het moet wel je ding zijn. Maar toch een leuk kaartje gemaakt met een tegen "swing". Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel goed van jou om er toch mee aan de slag te gaan !
    Het is een mooi resultaat !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita