zondag 18 februari 2024

Kadomapje

 4303 

Afgelopen week zag ik een leuke live langskomen van Sandra op de Facebookgroep van Kimya Verpakkingen.
Sandra maakte dit leuke kadomapje met speciale thee van Clipper.
Ik ben die natuurlijk ook gelijk gaan halen
Ondertussen was ik al bezig met dit mapje of is het een doosje, zeg het maar...


In de pocket had Sandra een zakje met hartjessnoepjes gedaan, maar ik weet nog niet wat er in komt.
Zie wel als ik hem weggeef.
In de theemapjes zitten dus de 3 theetjes, allemaal met een speciale tekst en speciale smaakjes.
Nu nog bedenken wat ik met de rest doe.
Drink zelf nooit echt thee.
Dit mapje ga ik zeker nog wel eens maken.
Dankjewel Sandra.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: No one is you, that is your power van Craft Sensation
Bloem: Papertrey Ink
Tak: Elegant Leaves 2 nr. 2046 van Elizabeth Crafts
Scallopped vierkant: Crealies
Tekst: mmm.....lekker  CS1129 MDesign
Enamel dots baby pink: PL4512
Diverse Distressinkten (takjes)
Theezakjes
Lint, kadosticker

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita