maandag 26 februari 2024

Diploma B

 4308

Afgelopen zaterdag moest onze kleindochter Bente afzwemmen voor diploma B.
Voor A maakte ik uiteraard een kaart en nu dus weer eentje voor B.
Ik moest natuurlijk wel weer wat anders bedenken en aangezien ik deze layout circles nog niet had gebruikt moesten die uitdelijk uit de verpakking komen.
Dit ouder designpapier vond ik wel geschikt in combinatie met de zeehonden.
De 2 kleuren heb ik beiden uitgestanst zodat ik ze kon combineren.
De omgekeerde kaart van deze komt binnenkort ook aan de beurt want onze andere kleindochter Merith zit in het 'afzwembadje' en mag dus ook binnen afzienbare tijd afzwemmen.
Dat wordt voor haar dus diploma A.
Deze variant zien jullie dus nog verschijnen.
Nu Bente in het zonnetje zetten.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Ocean PB7052
Circle layout: Creatables LR0839
Zeehonden: Collectables COL1432
B: Collectables COL1449
Diploma: Handgeschreven feest CS1086
Goed gedaan: Clear Stamps CS0844
Rhinestones silver: CA3136
Alles van Marianne Design

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita