zaterdag 24 februari 2024

Livia jarig

 4307

En dan is er wéér een kleindochter jarig!!!!
Ja dat krijg je als je 8 kleinkinderen hebt.
Livia wordt 3 jaar.
Voor haar maakte ik ook een naamkaart met kadootjes en allemaal lekkers, maar ook met lieve diertjes en ballonnen.
De diertjes heb ik ingekleurd met Copics.
Hij lijkt een beetje op de kaart van Bente maar wel met heel ander designpapier.
De uitgeknipte figuurtjes komen wel uit hetzelfde blok als gebruikt op Bente haar kaart.
We gaan natuurlijk ook naar haar feestje en nemen kadootjes mee.
Niet alleen die op de kaart dus.......hihi!
Zeer binnenkort nog een kleinzoon jarig en dan duurt het weer even voor er weer een naamkaart komt.

Wat heb ik gebruikt:
Letters: Dutch Card Art 470.784.257 Dutch Doobadoo
DSP: Blue skies CCL-FR-PP126 Craftlab
Unicorn Sweet CC-C61-US-08 Craft O'Clock
Dieren: Animals & Balloons SL-ES-SCD22 Studiolight
Teksten: Project NL PL1524 MDesign
3: Letter Board DF3454 MDesign
Ingekleurd met Copics

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel gaaf , ik hou van naam kaarten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart gemaakt met haar naam. Mooi gedecoreerd.
    Veel plezier met de jarige kleine meid 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita